21 Kasım 2013 Perşembe

Okul çikişi sikiş yapmak için erkek arkadaşina kavuştu

Adım ahmet yaşım 24 hikayemi hataydan yazıyorum önce annemi tanıtıyım 53 yaşında iri memeli dolgun götlü birisidir kısa boyludur kapalıdır herşey elimin kesilmesiyle başladı sag elime 5 dikiş atılmıştı oynatamıyordum yemegimi banyomu annem yaptırıyordu elimin yarası 25 gün de iyileşicekti daha 5 gün olmuştu canım çok sıkkındı çünki 31 çekemiyordum sürekli direk gibi geziniyordum annemde soruyordu her seferinde nldu diye ama bişey diyemiyordum 8 gün olmuştu annem bedenimi yıkıycaktı ben boxer le geçtim banyoya annem de götüne yapışan bi eşortmanla gelmişti su döktükçe ıslanıyordu ben daha da azıyordum sikim dim dik olmuştu annemin gözünden kaçmıyordu kıpkırmızı olmuştu annemin yüzü sürekli bakıyordu benimkide hatrı sayılır büyüklükte 18 cm o gün öyle geçti ve her banyo yaptıgımda 20 günde doktora gittigimde daha iyleşmedi dedi 10 gün daha kalacaktı hepten canım sıkıldı eve geldigimde annem noldu dedi anlattım annem belirli belirsiz güldü ve hemen kendini topladı üzülmüş gibi yaptı akşam yemek yedikten sonra odama yatmaya gittim 30 dk sonra annem geldi canımın neye sıkıldıgı nı sordu akşam neden yüzün asıktı dedi kızarıp bozardım bişe demedim annem gözümün içine bakıp ben biliyorum dedi eşortmanımın üzerinden sikimi okşadı dona kalmıştım sikimi sıkıp bırakıyordu bende olmaz diyip yalandan direniyordum annem eşortmanımla boxer imi birden çekip çıkarttı babanki kalkmıyor bari sen sik beni diyip sikin üzerine çıkmıştı tamam ozaman deyip yala dedigimde annem şaşırdı yalanırmı bu pis dedi sen merak etme yala dedim acemice yalıyordu 69 olmuştuk ben onunkini yalarken baban hiç yalamadı diyordu babamı sordugumda uyku ilcı atmış cayına oruspu annem neyse yalamayı bıraktıgımda sik diye inliyordu üzerine uzandım sokmaya başladım zevten 4 köşe olmuştuk ikimizde annem bir yandan inliyor bir yandan babanınki buna yarısı kadar diye söleniyodu 15 dk öle sikitim sonra boşaldık ikimizde yan yttık sıgaralarımızı yaktık benimki gene kalkmıştı annemin amını yalamaya başladım bir yandanda göt deligini yokluyordum annem asla vermen ordan babana bile vermedim dedi ben daha heyecenlanlandım sadece oynıycam dedigimde tm dedi amını sikerken biryandanda götünü pamaklıyordum baya genişlemişti bir amına bir götüne sürtüyordum her sürttügümde götüne sıkıyordu biraz amını siktikten sonra bir anda götüne soktum kafası girmiştim annem çıkart diye bagırıyordu üzerine abandım hareket edemiyordu bir anlık dalgınlıgında hepsini soktum bas bas bagırıyordu ama nafile çok dar ve zevk vericiydi 5 dk siktikten sonra götüne attırdım annem hareket edemiyordu ben üzerinden kalktım o hala önümde domalmış vaziyetteydi böle durursan bi daha sikerim seni dedigim gibi ayaga kalktı götümün belası seni götümü yırttın şerefsiz diyordu bense gülüyordum annemi ogün bir kez daha siktim. neyse herkese bol sikişli günler hikayelerimin devamıını bekleyin :) bayanların amından bayların yarragından öpüyorum :) yorumlarınızı bekliyorumm Read more: http://yenisekshikaye.blogspot.com/2012/09/kapal-annem-cok-abaza-oldugumu-anlad.html#ixzz2lHte7RYV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder