19 Kasım 2015 Perşembe

Okulda arka bahçede buluşan liseli kiz sikişmek için eteğini kaldirdi

Her hafta bir gün kesinlikle boyun tutukluğu ile günü tamamlarım. Sinüzitimin olmasından kaynaklı olduğunu düşündüğümüz bu durum sırasında ilk olarak abimden yardım isterim boynumu ovsun diye. Yine aynı olaylar yaşanmışken onun yanına gittim ve beklenmedik tepkiler ile karşılaştım. Sizlere Temmuz ayında meydana gelen bu olayları anlatayım. Ben yaz aylarında üzerimde sadece iç çamaşırlarımla yatarım çünkü bizim buralar fazla sıcak olur. Hatta sütyenim de gece sıkar bazen onu da çıkartırım. Anlatacağım seks hikayem de yine böyle bir zamanda vücudumun çıplak yatmaktan tutulması sonucunda başıma geldi. O gün hava aşırı derecede sıcaktı ve ben de gece çok bunaldığım için soyunup yattım. Tabi camı da açık bırakmıştım. O sabah her tarafım tutulmuş bir halde kalktım. O kadar ağrıyordu ki her yerim resmen zor hareket ediyordum. O gün akşama kadar bu ağrıyı çekince ben de masaj yaptırmaya karar verdim. Ablama da durumu anlattım. O da bana neden masaj yapacak birini arıyorsun ki abim iyi masaj yapar dedi. Bu arada abim beden eğitimi öğretmenidir bu yüzden de masajda iyi bilir. Ben de hemen abimin odasına gittim. O da üzerinde sadece şortla yarı çıplak halde yatıyordu ama uyanıktı. Hemen abi her yerim tutulmuş bana bir masaj yapar mısın dedim. Abim de bana gidip yatağıma uzanmamı söyledi. Abimden çekinmezdim genelde. Bu yüzden de soyundum ve üzerimde sadece iç çamaşırlarımla yatağa uzandım. Abim arkama geçti ve bana masaj yapmaya başladı. O vücudumu yavaş yavaş okşadıkça ben de rahatlıyordum. Abim masaja boynumdan başlamıştı. Ama bir süre sonra abim bana dokundukça bir tuhaf olmaya başladım. O dokundukça tahrik oluyor gibiydim. Bu arada kafamı biraz abime çevirdim ve o soırada yarağına gözüm takıldı. İnik hali ile bile kocaman bir yarağı vardı. O kadar büyüktü ki külodundan taşacak gibi karşımda duruyordu. Ben o an içimden inik hali buysa bir de kalkık halini görsem nasıl olur acaba diye düşünmeden edemedim. Bu sırada abim de masaj yapmaya devam ediyordu. Sırtımdan belime doğru indiğinde bu defa yatağın diğer tarafına geçerek masaj yapmaya devam etti. Belimden bacaklarıma ve ayaklarıma kadar indi ve ben o sırada bir kez daha abimin yarağına baktım. Bu defa artık yarağı kalkmaya başlamıştı. Abim daha rahat masaj yapabilmek için üstüme çıktı. Şortundan kabaran yarağı bana temas ediyor ben de bir garip oluyordum. Abim bu defa sırt üstü dönmemi isteyince hemen dediğini yaptım. Bu defa boynumdan göğüslerime doğru masaj yaparak inmeye başlamıştı. Ama göğüslerimde çok durmadan ayaklarıma indi. Bir süre de bu şekilde devam ettikten sonra bana yatağın üstünde oturmamı söyledi. Ben ne yapacağını merak ederken gelip o da tam karşıma oturdu. Bu şekilde sırtımı ovalıyordu ama neredeyse birbirimize yapışmış bir haldeydik. Sonra ayağa kalktı ve bu defa yarağı tam ağzımın hizasına geldi. Neredeyse dudaklarım artık şortun üzerinden yarağına dokunur hale gelmişti. Artık dayanacak gücüm kalmadı ve bilerek isteyerek yarağına dokunmaya başladım. Şortu ıslanmıştı abimin de zevk aldığı belli oluyordu. Dayanamadım daha fazla ve hemen elimle şortunu aşağıya çektim. Hiç tereddüt bile etmeden abimin yarağını ağzıma aldım ve yalamaya başladım. Abim de zevke geldi ve beni sikmeye başladı. Hem amımı hem götümü hem de ağzımı becerdi. Ben bu durumdan pişman değilim yine olsa yine yaparım. Sonradan öğrendim ki abim bu şekilde ablamı da sikmiş. Ablam o yüzden benim masajı abime yaptırmamı istemiş. Artık abim hem beni hem de ablamı sikiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder