28 Şubat 2016 Pazar

Liseli kiz 18 yaşinda sikiş istedi

İyi günler arkadaşlar sizlere yine daha önce yaşadıklarımın arasında olan ve buraya yazmadığım bir hikayemi daha ekliyorum. Benim baldız daha yeni evlenmesine rağmen bir süre sonra hemen boşandı. Ablasına kocasıyla geçinemediğini işin altında da cinsel olarak tatmin olmamasını ve ömrüm boyunca böyle yaşamayacağından boşandığını söylemiş. Onlar çıktıktan sonra ben kendimi bilgisayar başına attım. Baldız da bir müddet yanımda oturdu. Tabi o varken ben normal işlerimi yaptım. Bir müddet sonra hem sıkıldığından, hem de sıcaktan dolayı balkona çıktı. Ben de internette rahatça dolaşmaya başladım. Ne kadar geçti bilmiyorum. Baldızın çığlığıyla kendime geldim. İnternette dolaşırken baldızı unutmuştum. Bir telaşla fırladım. Kadıncağız balkondan içeri girerken düşmüş. Yerde yatıyor ve oflar çekiyordu. Hemen tutarak kaldırdım. Tabi kaldırması kolay değil. Gerçekten ağır. Bir de kendisini bırakınca tamamen ağırlaşıyor. Sıkı sıkı tutmam gerekiyordu. Ben de öyle yaptım. Kollarıyla bana sarılarak yardımcı olmaya çalışıyordu. Neyse zor zahmet ayağa kaldırdım. Tabi bu işlemi yaparken göğüsleri de ellerim ve kollarım altında eziliyordu. Yumuşacıklardı. Ayıp olur diye bırakacam, yeniden düşecek diye korkuyorum. Başka çare yoktu. Mecbur tutacaktım. Yavaş adımlarla içeriye doğru yürümeye başladık. Tabi ister istemez ben ereksiyon olmaya başladım. Elimden geldiği kadar yarağımı ona değdirmeye çalışsam da düşürmeyeceğim derken engel olamıyordum. Kollarımın arasında, ara sıra yarağımı da ona sürterek odaya geçtik. Ben çekyata oturtacaktım. Biraz daha ayakta kalmak istediğini söyledi. Bana iyice yaslanarak ayakta bir müddet kaldı. O zaman anladım ki, bu durum onun hoşuna gitmişti. Ben anlamamış gibi yaptım. Bir müddet daha ayakta tuttum. Ellerimi gevşetecek olduğum zaman sıkı tutmamı söylüyordu. Niyeti belliydi. Biraz daha bekledikten sonra çekyata yatırdım. Dinlenmesini söyleyerek, balkona çıktım. Yarım saat kadar balkonda oturdum. Yasak olan şey ne kadar da cezbediyordu insanı. Kendi kendime yapmamam gerektiğini söyledim. Aklım bir taraftan da yarağımın sesini dinliyordu. İçeriye geçip devam etmek istiyordum. Yine de kendime engel oldum. Balkonda oturmaya devam ettim. Dalmışım, yine baldızın çığlığıyla kendime geldim. Kadın yine düştü diye telaşlandım. Odaya girdiğimde baldızı yarı çekyatta, yarı yerde buldum. Dizlerini yere koymuş, göğsünü çekyata yaslamıştı. Yani domalmış vaziyette idi. Bir şey mi oldu diye sordum. Bana doğru baktı ve başını diğer tarafa çevirdi. Zaten yarağım kalkık, zor zapt ediyorum. Usulca yanaştım. Kalçalarını bir müddet okşadım. Baldızdan tık yok, sadece nefes alışverişleri hızlanıyor. Eteğinin altından elimi sokup bacaklarını okşadım. Uzun don giydiği halde, bacakları Porno çıplaktı. Elimi biraz daha yukarı çıkardım. Amı ve götü elime geldi. Eteğinin altında ne var ne yok çıkarmış. Eteğini tamamen kaldırdım. Malzemeleri meydandaydı ve adeta sik beni diye bağırıyordu. Elimle amını oynamaya başladım. Kılları kısaydı. Parmağmı hafifçe amına bastırdım. Bir oh sesi geldi. Amına sokmadan, parmağımla amının girişini oynadım. Oyanadıkça parmağım ıslanmaya başaladı. Artık yarağımı çıkarma vakti gelmişti. Yarağımı serbest bıraktım. Amına yanaştırıp, biraz da yarağımla oynadım. Sonra yarağımı tükürükledim ve birden amına bastım. Yağ gibi kayarak dibini buldu. Ahhhh dedi ve nefesini tuttu. Sonra derince nefesini bıraktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder